Ga naar inhoud

Hoi allemaal, ik ben op dit forum "dedikkedeur"


dedikkedeur
 Share

Aanbevolen Berichten

De wat minder jong zijnde onder ons kennen deze markante persoon nog wel uit de kinderserie Pipo.

Ik heb hoge verwachtingen van jullie "club", ik ben sinds enkele dagen echt lid geworden maar kende het al omdat er in concurerende "clubs" toch vaak door jullie geïnitieerde projecten de ronde gingen, ik maakte ook al gebruik van de zonder lidmaatschap vrij te gebruiken mogelijkheden van jullie aanbod maar heb nu de grote stap naar jullie toch maar genomen. Dit omdat ik het nederlandse aandeel bij andere "clubs" dankzij een gekweekte angst door "een commerciële grijze massa" die iedereen die het verdienmodel van hun toch al niet op zwart zaad zitende clientele volgens hen benadelen het vuur aan de schenen legt. Gevolg is een dramatisch lager aanbod in de betreffende andere"clubs" Als ander backupplan heb ik me ook de laatste tijd op buitenlandse

Ik ben de 60 gepasseerd maar jong van geest, door de ziekte van Parkinson ben ik veel achter mijn pc te vinden in plaats van achter de geraniums 😁, mijn motoriek is door de ziekte ernstig verminderd maar cognitief werkt alles gelukkig nog perfect (wel met vertraging en een ding tegelijk). De pc houdt mij samen met mijn 6 kleinkinderen op de been 😂

In mijn werkzame leven was ik ook in de IT werkzaam, mijn eerste computer was de acorn elektron begin 80er jaren en die heeft mij voor altijd "freak" gemaakt.

Ik hoop een leuke tijd bij jullie te hebben en waar het voor mij mogelijk is ook anderen te helpen.

mvrgr,

dedikkedeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...