Ga naar inhoud

Hallo, ik wil een dos passwoord achterhalen


Aanbevolen Berichten

Beste mensen ik heb een oud dos programma wat ik eigenlijk weer wil gebruiken.

Maar ik ben het paswoord vergeten. Heeft iemand een tip hoe ik deze kan achterhalen. De leveraar van het product bestaat niet meer. Kan het dus niet achterhalen.

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het geringe aantal reagerende leden, denk ik dat het verstandiger is om eens wat meer informatie te geven. Om welk DOS programma gaat het en op welk Windows systeem wil je daarmee aan de slag gaan?, en heb je er aan gedacht om eens te kijken of er misschien niet een alternatief bestaat voor het programma waar je nu het Password niet meer van weet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry was even weg. Het gaat om een tekst database programma waar teksten in staan. Die ik kon uitprinten of opslaan in windows xp.
windows xp heb ik draaien Vmare worksstation

 Het gaat me vooral om die teksten weer normaal leesbaar te krijgen.. Bstar het het programma.

De gene waarvan ik het gekocht had is dood. Vandaar dat ik het paswoord niet op een normale manier terug kan vragen.

aangepast door Wiener
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wiener, je geeft nog steeds onvoldoende informatie. Ik heb er de nodige AI (Artificial intelligence) tegenaan gegooid 😁, maar die zegt na meerdere pogingen alleen het volgende:

image.thumb.png.ec50d9d706517645e2038fc74189f7a0.png

Evenals zoeken naar het door jou genoemde programma "Bstar" vindt ik niets relevants. Als je wilt dat wij je kunnen helpen, dan zul je toch nog iets duidelijk moeten zijn:

Wat is de naam van het programma?

Wie is de ontwikkelaar?

Uit welk jaar is deze software?

Wat is de bestandsextentie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat het achterhalen van een wachtwoord van een stukje overjarig software niet gaat lukken en al helemaal niet met deze onvolledige en toch wel enigszins gebrekkige informatie, maar misschien zijn er wel mogelijkheden om de DOS Matrix teksten op een andere manier leesbaar te maken met misschien wel een ander stukje gratis software.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...