dedikkedeur Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april (aangepast) Voor een wat oudere vriend met een wat oudere mac ben ik op zoek naar Adobe Indesign CS6 deze kent hij. Als iemand deze nog heeft en hem wil posten of een NZB kan plaatsen waar hij nog wel compleet is te downloaden zullen zowel hij als ik hem/haar zeer erkentelijk zijn 26 april aangepast door dedikkedeur Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dedikkedeur Geplaatst 28 april Auteur Share Geplaatst 28 april Poster via PM bedankt voor het posten, maar helaas is dit niet wat ik zoek de oudere vriend is into apple en heeft een mac, misschien had ik het duidelijker moeten vermelden maar hij gebruikt geen windows. Maar toch heel erg bedankt voor de genomen moeite. Het gaat dus om CS6 indesign voor MAC (Apple) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
avatar Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Nu voor de Mac Hier staat het . Wachtwoord = tCZHhMjG6Y240gErobGk nog een NZB 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dedikkedeur Geplaatst 30 april Auteur Share Geplaatst 30 april Ik zie het nu pas, mooi weer vandaag, geweldig zo'n forum om elkaar te helpen, kudoos voor Avatar, dankjewel ook namens vriend, die ga ik blij maken😀 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.