Ga naar inhoud

MusConv


superted
 Share

Aanbevolen Berichten

Hallo,

Denk dat MusConv wel interessant software is voor meerdere mensen.
Zo dat je sneller al je audio mappen en/of  speellijsten van de ene streaming dienst over kunt zetten naar een andere streaming dienst zonder beperkte opties.


Ik zelf zou het zeker heel handig vinden. om van Spotify mijn speellijsten over te zetten naar Tidal.

Had online al gekeken naar deze versie maar de medicijn die erbij zit werkt niet bij mij. Als ik alles heb ingevuld de speellijsten heb geselecteerd en dan bij Tidal mijn gegevens invoer gebeurt er niets, helaas krijg ik ook geen reactie van de site waar het op staat.

 

Of een soort gelijke software zonder beperkte opties.

 

https://4download.net/1061-musconv-ultimate-full-version.html

https://musconv.com/ 

Groeten
Superted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2023 om 00:26, Skythian zei:

Totaal verkeerd antwoord. Hij wil een CSV in een MT940 formaat bestand voor banken omzetten. 25 jaar geleden heb ik zoiets gemaakt, maar dan vanuit een database en dat werkt allang niet meer.

Ik denk dat de bovenstaande reactie van @superted niet bedoeld was als antwoord op de gestelde vraag in dit topic, maar als een eigen verzoekje wat verkeerd geplaatst was.

Het genoemde programma MusConv heeft ook helemaal niets te maken met de vraag naar de genoemde Boekhoud Software. 😉

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...