Ga naar inhoud

Blue Iris camera progrmma


Aanbevolen Berichten

Ik heb de Engelstalige vraag met antwoord even door een Nederlandse vertaling gegooid zodat het misschien wat makkelijker te begrijpen is, maar het verhaal is duidelijk volgens mij wat de oorzaak is van uw probleem. Zie vertaling hieronder;

Waarom is de overlay "Blue Iris Evaluation Version" vandaag zichtbaar op mijn camera's?

Door Owkaye » wo jul 12, 2023 3:57 pm

Ik gebruik al jaren een oude betaalde versie van Blue Iris, dus de overlay "Blue Iris Evaluation Version" is al die tijd niet zichtbaar geweest. Toen ik vandaag echter UI3 in mijn browser opende, geven al mijn cameravensters (verrassend) de overlay "Blue Iris Evaluation Version" weer.

Waarom is deze overlay plotseling zichtbaar en hoe kan ik er vanaf komen?

Mijn oude betaalde versie is blijkbaar "Release 5.2.9.19 x64 (6-17-2020), of dat is tenminste wat wordt weergegeven wanneer ik inlog op het hoofdmenu van Blue Iris Admin en het tabblad "Over" bekijk. Het gedeelte "Registratie" van dit tabblad is ook leeg (ik weet niet zeker waarom mijn registratiegegevens hier niet staan) en als het enig verschil maakt, is het gedeelte "Softwareondersteuning en -onderhoud" ingesteld op "Geen automatische updates".

Ik begrijp niet waarom deze verandering vanzelf is gebeurd, maar ik hoop dat iemand hier me kan vertellen hoe ik het kan oplossen - zonder te betalen voor een upgrade of een nieuwere versie die ik niet nodig heb.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Door Louyo » wo jul 12, 2023 4:37 pm

Hun server crashte in het weekend. U moet zich opnieuw registreren met uw onderhoudssleutel en misschien uw originele sleutel. Als u deze niet kunt vinden of hulp nodig hebt, neemt u contact op met de ondersteuning. Ik moest mijn huidige onderhoudssleutel opnieuw invoeren op een van onze systemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Vidicam zei:

Beste, bedankt voor de reply, maar hiermee is het nog niet opgelost wat moet er nu gebeuren?

Groet, Adrie

De versie die u tot nu gebruikt hebt zonder die overlay gaat dus niet meer werken op de oude manier als u niet in staat bent opnieuw te registreren met uw onderhoudssleutel en misschien uw originele sleutel.  Kortom de versie die u gebruikt hebt kan dus net zo goed verwijderd worden, als het geen aangekochte (betaalde) versie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...