Ga naar inhoud

beveilingscode bij mail is NIET te doen


Aanbevolen Berichten

Goedemiddag,

na het inkloppen van een mail en voor het versturen, moet je de beveiligingscode intikken....

Nou.... dit is geen doen, ik ben gewoon ingelogd, mijn capslock staat NIET aan, maar iedere poging is fout , wat ik ook probeer.

is deze beveiliging niet ander te realiseren, bv met plaatjes.... tik alle fietsen ofzo aan....

alvast bedankt namens een hoop mensen die proberen te mailen naar jullie.....

 

Verder... Ga zo door, ik ben een trouwe fan van Softtrack!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste@Drifter,

sorry dat het niet duidelijk is, maar ik heb de vraag gesteld onder het topic van problemen met Softtrack en dacht dat dat dan duidelijk genoeg was, geeft niks, ik leg het gewoon wat duidelijker uit. Het betreft het mailsysteem (personal messages ) op de site van Softtrack, ik probeer een mail te beantwoorden ivm mijn VIP status.

na het inkloppen van een mail of beantwoorden, en dan voor het versturen, moet je de beveiligingscode natikken....het controleren of je geen computer bent.

Nou.... dit is geen doen, ik ben gewoon ingelogd, mijn capslock staat NIET aan, maar iedere poging is fout , wat ik ook probeer.

is deze beveiliging niet ander te realiseren, bv met plaatjes.... tik alle fietsen ofzo aan....

alvast bedankt namens een hoop mensen die proberen te mailen naar jullie.....

 

Verder... Ga zo door, ik ben een trouwe fan van Softtrack!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is al een stukje duidelijker, maar het komt er dus op neer dat u op de Softtrack website een vraag hebt gesteld in de vorm van een PM-bericht of via de Hulp-ballon en dat voordat het bericht wordt verzonden u een code (die af en toe best wat onduidelijk kunnen zijn) over moet nemen (typen in afwisselend Hoofd of Kleine letters) in een regeltje wat bij u kennelijk niet echt lukt en u zou graag zien dat dit systeem wat simpeler gemaakt wordt d.m.v. een plaatjescode. Daar zou de Systeembeheerder naar moeten kijken en over beslissen, maar dit soort beveiligingen zijn meestal ingebouwd in de website software.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, 

dit is idd mijn probleem, het zou fijn zijn als deze beveiliging anders zou kunnen. Ik mankeer niks aan mijn ogen , vingers of toetsenbord, maar ik vind het een hele lastige klus, heel afentoe lukt het, maar daar zijn dan soms al tig( geen 1 of 2) pogingen voor nodig geweest.

alvast bedankt voor de reactie, laten we hopen op een snelle oplossing.

Groeten, René 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...