Ga naar inhoud

Defendercontrol.2.0 in windows11 kan bij mij windowsdefender niet meer uit zetten


Aanbevolen Berichten

Hallo frits2,

Heb je wel Defendercontrol in de uitsluitingen van windowsdefender toegevoegd? Dit kan je handmatig (altijd doen)doen maar ook via het tooltje zelf van Defendercontrol.Want anders blokkeert windowsdefender dit en dan werkt het tooltje niet meer. kijk hun pagina tekst van defendecontrol. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

How to use Defender control:

Download Defender control and unzip it then run the program , Our recommendation is please use the “Add it to the exclusion list” feature (Under the menu) after running the software first time , So you won’t be affected by possible false alerts. When you use this feature, a shortcut will be created on the desktop.Excluded defender control path is “C:\Program Files (x86)\DefenderControl\dControl.exe”

Add Defender Control to Exclusion list

Groetjes reddread

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Tamper Protection of Manipulatie bescherming waar vind je die?

1. Beveiligings dashboard

2. Virus- en bedreigingsbeveiliging

3. Instelling voor virus- en bedrei...

INSTELLING BEHEREN

4. Manipulatie bescherming

" OFF " ipv " ON "

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
Op 12-2-2022 om 09:28, frits2 zei:
Defendercontrol.2.0 in windows11 kan bij mij windowsdefender niet meer uit zetten wie weeet een oplossing ?

Hoi Frits,

Ik had hetzelfde probleem. Echter bij toeval op een YouTube kanaal van ene "Britec" de oplossing gevonden dmv het aanpassen van het Register in je PC. Deze man

heeft een uitgebreide video gemaakt. Die heb ik gevolgd en werkelijk waar Windows-Defender compleet verdwenen en dat al voor heel lange tijd inmiddels. Ik weet niet of ik de Url hier op het forum mag plaatsen.

 

gr. Ridema

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...