Ga naar inhoud

Skylum Luminar Neo v.1.2.0.10053 Multi + NL x64 Unattended


Aanbevolen Berichten

Ik heb deze vandaag geïnstalleerd maar bij het starten blijft het vragen naar een Skylum account.
Ik heb Windows 10 Enterprise 21H1 met de cumulative update 2022-07. Verder alles is up-to-date. Ik heb geen firewall/blokkade instellingen voor Luminar Neo. Ik heb internet dichtgegooid en ook zo geprobeerd maar het hielp helaas niet. Hiervoor was ik op versie 1.07 en het werkte prima. Graag jullie advies wat ik zou kunnen doen. Alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen de 2 versies dat ik kan zien is dat 1.2.0 past het hosts bestand NIET aan, terwijl 1.1.1 er wel een aantal 127.0.0.1 records aan toevoegt om de Skylum sites te blokkeren. Ook genereert de 1.1.1. de Start menu shortcuts, en de 1.2.0. doet dat niet. Het lijkt wel dat er een deel van de installatie niet aanwezig is bij 1.2.0, kan dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...