Ga naar inhoud

dragon nuance taal program 15 nl


Aanbevolen Berichten

Ik krijg deze niet ginstaleert op mijn laptop deze heef ruimschoots de specs die nodig is. Op mijn pc lukt het wel.

volgens mij is het een windows 11 ding maar op mijn laptop zegt hij steeds activatie niet gelukt. Eset uit gezet is er nog iets wat ik in win 11 moet doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Ik heb deze ook geprobeerd te installeren, eerst op mijn main pc AMD Ryzen 7 2700X 32gig geheugen, Nord-VPN aan en Bitdefender tijdelijk uitgeschakeld, uitgaand internet geblokkeerd, na enkele ogenblikken ook de melding "activatie niet gelukt"

Toen geprobeerd met een Intel NUCi7 en een maagdelijke win11 installatie, internet geblokkeerd en virusscanner tijdelijk uit tot volgende start (avast free) maar weer dezelfde "activatie niet gelukt melding" zie ik iets over het hoofd, moet internet wel of niet bij de installatie aanstaan?

Heeft iemand een tip voor mij in deze, hartelijk dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annuleer vorige bericht, installatie is nu wel gelukt, op de NUC7, wederom nieuwe clean install,  Microsoft Windows 11 Professional NL x64 (22H2) Build 22621.1105 Unattended Geen TPM - SecureBoot Ultra Lite Version. internet uit (stekker eruit), geen virusscanner, als eerste geinstalleerd na installatie voorgenoemde windows-image.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...