Ga naar inhoud

Uitschakelen Windows Defender


Aanbevolen Berichten

Hallo,

 

Is er iemand die nog een oplossing weet om Windows-Defender uit te schakelen? Voor mijn gevoel wordt het steeds moeilijker om dit voor elkaar te krijgen. Als het me al lukt blijkt na elke reboot van mijn laptop de Defender weer te zijn ingeschakeld. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is maar voorheen had ik daar geen last van. Heb onlangs wel een andere Windows OS geintstalleerd. Het programmatje Windows Defender DControl.exe wordt bij mij eveneens "aangepakt" door Windows Defender waarna ik het ook nergens meer terug kan vinden. 

 

Hoop dat iemand mij "in de juiste richting" naar een oplossing kan brengen,

 

groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een keer iets binnengehaald waar een aparte tool bij zat om Defender echt uit te schakelen.

Maar gezien de tool die je al gebruikt hebt... eerst, voordat je iets op je computer doet, Defender uitschakelen? Dat moet toch mogelijk zijn, dacht ik.
Daarna kun je toegang gaan verlenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb weer zo'n kanjer gevonden op het forum die een repost heeft gemaakt 

van een Windows11 versie die eerder gepost was en waaruit veel standaard-apps en Defender was verwijderd.

Die nieuwe draait hier nu weer als een tierelier dus ik ben geweldig geholpen.

 

Nogmaals dank aan jullie.

p.s. Mooi cluppie hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...