Ga naar inhoud

TechSmith Snagit 2022.1.0 Build 20078 (x64) Multilingual Unattended


Ridema
 Share

Aanbevolen Berichten

Hoi,

 

Ik gebruik al heel erg lang het programma Snagit van TechSmith. Het gebeurd, sinds kort iets vaker, dat de activatie het laat afweten. Is het misschien mogelijk voor 

"de vaklui" hier op de site om van dit programma een "Unattended "Altijd de laatste Versie" te maken. Inmiddels staan er steeds meer van de "altijd de laatste versie-bouwsels" op

het forum dus ik denk laat mij eens een visje uitgooien.

 

groeten,

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké duidelijk verhaal dan aanvullende vraag. Ik gebruik Snag-it heel vaak en dan gebruik ik altijd de funcie "Scrolling Window". Daarmee kun een dus een doorlopende schermopname maken van een webpagina die meerdere bladzijde's omvat.

En daar zit 'm de cloe juist die functie werkt nu niet meer. Snag-it begint wel met de opdracht maar bevriest dan waarna een foutmelding volgt. Voorheen werkte deze functie perfect. Natuurlijk ben ik zelf ook al op zoek gegaan naar een oplossing (youtube ook de fout gezien) maar helaas nog geen oplossing.

Is er iemand hier bij de club die er eens naar zou willen kijken?

Bedankt tot zover voor de moeite,

groeten,

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Duidelijk maar ben wel zeer geholpen met je tip in de link hierboven. Hoewel ik best een poosje aan het zoeken geweest ben ik deze niet tegen gekomen en jij dus wel. Deze manier

biedt voldoende om "mijn probleem" te verhelpen dus supertof dat je dit hebt willen doorsturen.

Nogmaals dank voor alle genomen moeite.

groeten,

 

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...