Gast nondindaeng Geplaatst 7 februari 2024 Share Geplaatst 7 februari 2024 Hallo, Gisteren misschien op de verkeerde plek geplaatst; graag een laatste versie ( 1.5.00) (UA) van Lightburn voor W11. Bvd.Hans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Blackbunny Geplaatst 7 februari 2024 Share Geplaatst 7 februari 2024 1.5 ben ik nog niet tegen gekomen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast nondindaeng Geplaatst 8 februari 2024 Share Geplaatst 8 februari 2024 Is er toch al wel, krijg bij opstarten altijd een melding, "er is een nieuwe versie beschikbaar" Maar kan helaas geen afbeelding toevoegen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 8 februari 2024 Share Geplaatst 8 februari 2024 Blackbunny bedoelt dat daar nog geen snoepje voor te vinden is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast nondindaeng Geplaatst 8 februari 2024 Share Geplaatst 8 februari 2024 Bedankt, ik wacht nog even op mijn snoepje.☺️ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack