Gast hdphank Geplaatst 16 februari 2024 Share Geplaatst 16 februari 2024 Proficiat het werkt! Ik hoef de details (namen e.d.) niet te weten maar hoe werkt dit precies? Na installatie nog een keer voor de zekerheid een C:/ scan gedraaid en er wordt helemaal niets gevonden. Als jullie het geheim van de smid niet willen delen, ook prima. Een privé berichtje is uiteraard ook ok. Mvg Hank! 😉 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 16 februari 2024 Share Geplaatst 16 februari 2024 6 uur geleden, hdphank zei: Proficiat het werkt! Ik hoef de details (namen e.d.) niet te weten maar hoe werkt dit precies? Na installatie nog een keer voor de zekerheid een C:/ scan gedraaid en er wordt helemaal niets gevonden. Als jullie het geheim van de smid niet willen delen, ook prima. Een privé berichtje is uiteraard ook ok. Mvg Hank! 😉 Ik begrijp jouw vraag niet! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast hdphank Geplaatst 16 februari 2024 Share Geplaatst 16 februari 2024 Ik snap waarom. Was even vergeten te melden om welke software mijn vraag betrof. Het gaat om de laatste versie van Adobe Audition en virusscanner uit. Een bijzondere manier om het medicijn ook toe te voegen. Doen jullie vaker maar ik maak er nu voor het eerst gebruik van. Dus was benieuwd. 😉 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 17 februari 2024 Share Geplaatst 17 februari 2024 PM naar de originele poster sturen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast hdphank Geplaatst 17 februari 2024 Share Geplaatst 17 februari 2024 Zal ik doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack