Gast VanBienen Geplaatst 11 april 2024 Share Geplaatst 11 april 2024 Goedemiddag, Ik heb langdurig VIP lidmaatschap sinds 24-12-2022, maar zie nu in plaats van een download knop de tekst: "Warning! You are not allowed to view this text." Account: VanBienen Dank voor oplossing! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 15 april 2024 Share Geplaatst 15 april 2024 Op 11-4-2024 om 14:08, VanBienen zei: Goedemiddag, Ik heb langdurig VIP lidmaatschap sinds 24-12-2022, maar zie nu in plaats van een download knop de tekst: "Warning! You are not allowed to view this text." Account: VanBienen Dank voor oplossing! VanBienen je kan zelf een PM naar de admin sturen, op de Softtrack site kan jij ook berichten versturen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Kleumpje54 Geplaatst 26 mei 2024 Share Geplaatst 26 mei 2024 Goededag, Ik heb ook het probleem dat ik sinds 17 mei mijn levenslange VIP status kwijt ben. Ik heb een mail gestuurd naar softwareclub2021@gmail.com. Tot op heden nog niets gehoord. Hoe kan ik een PM naar admin sturen? Alvast veel dank voor een reactie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 26 mei 2024 Share Geplaatst 26 mei 2024 dat doe je op softtrack Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack