Gast senseibart Geplaatst 16 april 2024 Share Geplaatst 16 april 2024 Hé soms als ik een programma wil instaleren krijg ik een foutmelding UA fout Windows mediaplayer is niet actief op uw Windows. schakel deze in via --Configuratiescherm--Windows onderdelen in of uitschakelen ik heb al zitten zoeken maar helaas vindt ik het niet kan jij mij helpen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 16 april 2024 Share Geplaatst 16 april 2024 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast senseibart Geplaatst 17 april 2024 Share Geplaatst 17 april 2024 19 uur geleden, Skythian zei: ik zie gewoon Mediaonderdelen en kan het verder niet uitklappen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 17 april 2024 Share Geplaatst 17 april 2024 Staat daar ook een vinkje ✅ bij? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast senseibart Geplaatst 18 april 2024 Share Geplaatst 18 april 2024 sorry maar het lukt niet hij is nu uitgevinkt echt waar heb al van alles gedaan en weet niet hoe verder spijtig al die mooie programma's en kan niet verder Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast senseibart Geplaatst 18 april 2024 Share Geplaatst 18 april 2024 Ik heb het kunnen oplossen thx aan iedereen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack