Gast Carltje Geplaatst 17 april 2024 Share Geplaatst 17 april 2024 Redshift & Redgiant voor C4D 2024 Wie kan mij daarbij helpen aub, Ik ben al heel lang op zoek naar deze plugins voor C4d ; liefst voor versie 2024 Unattended. Dank bij voorbaat, Groetjes, Carl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 19 april 2024 Share Geplaatst 19 april 2024 Niet te vinden met sleuteltje. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Carltje Geplaatst 20 april 2024 Share Geplaatst 20 april 2024 Jammer , misschien in de toekomst , als die gevonden word mag je mij steeds een berichtje nalaten , dank bij voorbaat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 20 april 2024 Share Geplaatst 20 april 2024 Ik zal wel even voor je kijken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Carltje Geplaatst 20 april 2024 Share Geplaatst 20 april 2024 Bedankt voor eens te kijken , ik hoop dat het lukt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Carltje Geplaatst 5 mei 2024 Share Geplaatst 5 mei 2024 Beste software-club, Is er al een oplossing gevonden voor Redshift & Redgiant voor C4D 2024? Groetjes, Carltje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 5 mei 2024 Share Geplaatst 5 mei 2024 23 minuten geleden, Carltje zei: Beste software-club, Is er al een oplossing gevonden voor Redshift & Redgiant voor C4D 2024? Groetjes, Carltje NEE Carltje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack