Gast hdphank Geplaatst 2 mei 2024 Share Geplaatst 2 mei 2024 Al een tijdje niet meer op de site gezien, andere adobe opdates wel. Audio bewerken in Audition als onderdeel van video, werkt uitstekend samen met Premiere Pro, vandaar mijn verzoek. Bij voorbaat hartelijk dank! Mvg hdphank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 2 mei 2024 Share Geplaatst 2 mei 2024 Op de site kijken AUB Deze is van 14-2-2024 https://softtrack.live/adobe-free/20252-adobe-audition-2024-v242083-uk-x64-ua.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast hdphank Geplaatst 2 mei 2024 Share Geplaatst 2 mei 2024 Quote Deze versie draai ik evenals photoshop en Premiere Pro, maar daar zijn alweer updates van. Tot voor kort liepen die updates gelijk. Maakt niet uit, maar het viel mij op vandaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 2 mei 2024 Share Geplaatst 2 mei 2024 Zodra er nieuwe updates er zijn verschijnen ze op de site. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack