Gast bokeh Geplaatst 7 mei 2024 Share Geplaatst 7 mei 2024 Ik ben opzoek naar de nieuwste versie van BlueBeam. dit betreft versie 20.3.20. Kan iemand dit voor mij regelen? Alvast ontzettend bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 7 mei 2024 Share Geplaatst 7 mei 2024 10 uur geleden, bokeh zei: Ik ben opzoek naar de nieuwste versie van BlueBeam. dit betreft versie 20.3.20. Kan iemand dit voor mij regelen? Alvast ontzettend bedankt! Is niet te vinden met sleuteltje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast bokeh Geplaatst 7 mei 2024 Share Geplaatst 7 mei 2024 1 uur terug, avatar zei: Is niet te vinden met sleuteltje Is het sleuteltje ook niet van de vorige versie te gebruiken? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 8 mei 2024 Share Geplaatst 8 mei 2024 Nee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast bokeh Geplaatst 8 mei 2024 Share Geplaatst 8 mei 2024 Oke, toch bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack