Gast Alex Geplaatst 19 juli 2024 Share Geplaatst 19 juli 2024 beste, ik heb een probleem met de reset van mijn wachtwoord op softtrack unattend. Acountnaam is el don corleone, emailadres is xxxxxxxx@skynet.be, heb geprobeert met el don corleone en xxxxxxxxx@skynet.be, maar krijg geen mail om een nieuw wacht woord aan te maken, kan er ieman mij hierbij helpen aub mvg, Alex Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 19 juli 2024 Share Geplaatst 19 juli 2024 Stuur mij hier een pb, dan krijgt u nieuwe inlog gegevens. deel nooit uw mail adres openbaar, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Alex Geplaatst 20 juli 2024 Share Geplaatst 20 juli 2024 21 uur geleden, software-club zei: Stuur mij hier een pb, dan krijgt u nieuwe inlog gegevens. deel nooit uw mail adres openbaar, en naar wie juist stuur ik dan beste deze PM aub Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 23 juli 2024 Share Geplaatst 23 juli 2024 Is het probleem inmiddels opgelost ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 24 juli 2024 Share Geplaatst 24 juli 2024 OPgelost Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack