Gast Easywings01 Geplaatst 29 juli 2024 Share Geplaatst 29 juli 2024 Beste lezer - admin ik weet niet, waar ik dit precies moet plaatsen. Bij mij werkt de boven genoemde software niet meer. De licentieperiode is afgelopen. De normale installatie 5.3 werkt wel bij mij. Ik gebruik, waar mogelijk, graag de portable versie. Misschien kunnen jullie helpen. groetjes en alvast mijn dank. Easywings01 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 29 juli 2024 Share Geplaatst 29 juli 2024 https://softtrack.live/portable/22776-revo-uninstaller-53-portable.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast avatar Geplaatst 29 juli 2024 Share Geplaatst 29 juli 2024 41 minuten geleden, Easywings01 zei: Beste lezer - admin ik weet niet, waar ik dit precies moet plaatsen. Bij mij werkt de boven genoemde software niet meer. De licentieperiode is afgelopen. De normale installatie 5.3 werkt wel bij mij. Ik gebruik, waar mogelijk, graag de portable versie. Misschien kunnen jullie helpen. groetjes en alvast mijn dank. Easywings01 Gewoon op de site zoeken 😉 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Easywings01 Geplaatst 29 juli 2024 Share Geplaatst 29 juli 2024 Bedankt voor de info. De portable versie 5.3 werkt niet meer. Vorige week wel. Daarom begrijp ik niet, waar ik nu moet zoeken, om een werkende portable-versie van revo-uninstaller te vinden. groetjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 29 juli 2024 Share Geplaatst 29 juli 2024 Getest en werkt gewoon, af en toe de data map legen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Easywings01 Geplaatst 29 juli 2024 Share Geplaatst 29 juli 2024 Bedankt. Dat wist ik niet. Kan ik weer aan de slag. Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack