Gast RonPJ Geplaatst 2 augustus 2024 Share Geplaatst 2 augustus 2024 Hi, ik heb de UA versie van “NCH PhotoStage Slideshow Producer Professional 11.19” gedownload en als admin geïnstalleerd. Het programma geopend en een collage gemaakt van foto’s en videoclips. Vervolgens dit opgeslagen als spj-project. Nu wil ik er een video-file via Export van maken maar krijg ik de melding dat dit product niet is geregistreerd? Terwijl in de taakbalk van het programma staat dat deze is geregistreerd door The Postman Wat doe ik verkeerd? Of ben ik vergeten? Alvast dank. Groet, RP Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast The Postman Geplaatst 2 augustus 2024 Share Geplaatst 2 augustus 2024 Hallo Ron. Ik heb photo stage zowel in de VM als op een losse PC getest en in beide gevallen kan ik gewoon een spj file opslaan en deze gelijk of naderhand exporteren naar een mp4 file. Hier werkt alles dus 2024_08_02_182601.mp4 . 2024_08_02_182931.mp4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mustang64 Geplaatst 3 augustus 2024 Share Geplaatst 3 augustus 2024 Hi Postman, dank voor je reactie. Snap er niks van. Heb Photostage...exe als Admin geïnstalleerd. Geen (fout)meldingen tussendoor, vervolgens programma gestart, daar staat ook in de hoofdbalk 'Licensed to The Postman', zover niets mis lijkt me. Toch blijf ik die 'requires upgrade' melding ontvangen, waardoor het lijkt of de versie die ik gebruik niet gelicenseerd is??! Had ik voor-tijdens-na installatie dan nog iets moeten doen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
The Postman Geplaatst 4 augustus 2024 Share Geplaatst 4 augustus 2024 Nee, dat hoeft niet. Ik doe ook niets extra's. Hij installeert in mijn Virtuele Machine en op de PC zelf zonder probleem zoals je in de video kan zien. Wellicht dat er toch nog iets van jouw virusscanner op de achtergrond aan blijft staan. Welke virusscanner gebruik jij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mustang64 Geplaatst 4 augustus 2024 Share Geplaatst 4 augustus 2024 Eerlijk gezegd heb ik op dit moment geen actieve virusscanner (doodzonde natuurlijk als je download), had McAfee, maar die is verlopen, nog geen nieuwe geïnstalleerd; er draaien dus alleen de WIN11 beveiligingen, zoals Firewall, app/browserbeheer etc. Voor de goede orde: ik kan een spj-project aanmaken, met foto's en videoclips toevoegen (extra opties als tijdsduur aanpassen, trimmen clip etc nog niet geprobeerd), kan deze ook in controlescherm van prog afspelen. Alleen zodra ik daar een avi of mp4 van wil maken krijg ik die 'only available in Professional Edition' melding? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 4 augustus 2024 Share Geplaatst 4 augustus 2024 Probeer met revo uninstaller (/portable) het programma en alle resten grondig te verwijderen en daarna weer overnieuw te installeren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mustang64 Geplaatst 4 augustus 2024 Share Geplaatst 4 augustus 2024 Dank. Ga ik doen, houd jullie op de hoogte 😉 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 4 augustus 2024 Share Geplaatst 4 augustus 2024 En nog wat: als je geen virusscanner hebt is standaard windows defender aktief. Dus je hebt altijd een virusscanner. Deze kun je alleen tijdelijk met de hand uitzetten, bij de eerstvolgende herstart of zelfs na een tijdje is hij weer aktief. Windows Defender is een behoorlijk agressieve virusscanner die niet veel onderdoet aan McAffee e.d. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mustang64 Geplaatst 5 augustus 2024 Share Geplaatst 5 augustus 2024 Hi, wat enorm frustrerend dit. Ben intussen X-pogingen verder, heb van alles geprobeerd: (sowieso) de-installeren van PhotoStage met RevoUninst (meer dan eens...), opnieuw installeren zonder/met internet verbinding, allerlei mogelijke scanners uitgezet, prog van jullie site opnieuw gedownload - zonder WIN Defender deze keer (dank voor de tip, Skythian)... En nu de laatste poging: prog geïnstalleerd op andere “verse” laptop - ook daar de melding "Professional Edition Required" zodra ik het project wil exporteren om er een Video van te maken... Wat wel opvalt is dat ik bij het installeren 2 exe-bestanden zie: Met de setup.exe laat je je registreren bij NCH dus dat maar niet gedaan. Wel herinnerde ik me dat ik na de eerste keer installeren in het PhotoStage prog die NCH Suite heb gestart (dom), en bij de opties VideoPad heb geïnstalleerd (nog dommer – maar dacht dat ik dat nodig had om de videoclips in de compilatie aan te kunnen passen…). Wel heb ik ook VideoPad via RevoUNinst verwijderd, incl registersleutels dus. Toch krijg ik bij verschillende acties (na meerdere de-installaties) een melding van NCH, alsof men mij dus nu “(her)kent”?! Hebben jullie nog opties? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 6 augustus 2024 Share Geplaatst 6 augustus 2024 Probeer eens of je wél kunt exporteren als er geen videofile in je slideshow zit. Werkt dat wel, dan is helaas het medicijn niet volledig werkzaam. Je zou dan eens een oudere versie kunnen proberen : https://softtrack.live/uafree-software/21143-nch-photostage-professional-1109.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mustang64 Geplaatst 6 augustus 2024 Share Geplaatst 6 augustus 2024 Hi Skythian, ja dat is het! Als ik de videoclips weglaat kan ik het project wel exporteren en er een videobestand van maken. Ook als ik die 11.09 versie gebruik. Maar heb ik het dan verkeerd begrepen? Met dit programma moest je toch ook videoclips kunnen toevoegen? Zo staat het ook in jullie omschrijving van het programma?! Wel jammer, want het toevoegen van die videoclips is nu net waarom ik zo'n programma nodig heb. Dank voor het meedenken. Nu dus maar op zoek naar een programma waarbij die video optie er wel bijzit... Gr Ronald Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 6 augustus 2024 Share Geplaatst 6 augustus 2024 denk dat movavi miss wel wat voor je is Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 6 augustus 2024 Share Geplaatst 6 augustus 2024 Software-club bedoelt deze : https://softtrack.live/software-ua/18609-movavi-slideshow-maker-2300-multilingual.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mustang64 Geplaatst 6 augustus 2024 Share Geplaatst 6 augustus 2024 Ga ik eens proberen dank. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack