Lezer Geplaatst 17 augustus 2024 Share Geplaatst 17 augustus 2024 Graag zou ik willen vragen of iemand mij aan een recente versie van MasterCam (2025 of 2024) kan helpen, UA of niet UA. Alvast heel erg bedankt voor de moeite! Groetjes, Lezer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 17 augustus 2024 Share Geplaatst 17 augustus 2024 Die ben ik nog niet tegen gekomen 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 17 augustus 2024 Share Geplaatst 17 augustus 2024 Beste @Lezer als je versie 23 gebruik, heb ik wel een update naar 24/25 mocht je die willen dan post ik hem niet op softtrack maar stuur ik je de download link, het betreft een uppdate, met snoepje 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lezer Geplaatst 18 augustus 2024 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2024 Dank @software-club voor het aanbod, ik gebruik nu v23 (2021) dus een update zou ook van pas komen! Graag zou ik gebruik maken van de download link. Mijn dank is groot, Lezer 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack