RobertoNL Geplaatst 22 augustus 2024 Share Geplaatst 22 augustus 2024 Als ik de laatst geposte versie wil installeren en er op dubbel klik. Komt het kader in beeld van "Softtrack unattended " en verdwijnt weer meteen en doet vervolgens niks Had nog geprobeerd door me AV uit te schakelen , en opnieuw te downloaden maar bood geen soelaas. Kan ik nog wat anders doen ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 22 augustus 2024 Share Geplaatst 22 augustus 2024 Ik zal hem eens testen op een VM. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 22 augustus 2024 Share Geplaatst 22 augustus 2024 Hij doet het prima. Ik raad je aan met revo uninstaller grondig resten van oudere versies te verwijderen, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobertoNL Geplaatst 22 augustus 2024 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2024 4 uur geleden, Skythian zei: Hij doet het prima. Ik raad je aan met revo uninstaller grondig resten van oudere versies te verwijderen, Revo uninstaller gebruikt ....pc opnieuw opgestart Uiteindelijk in programma Everything alles aangaande mediahuman verwijderd, wederom opnieuw opgestart . De boel opnieuw gedownload, dubbelklik , installer start op en verdwijnt meteen weer , en installeert niets .dus wacht even op een andere versie. Nu eentje van spotnet getrokken, iets oudere versie en die installeert wel meteen. Weet niet waar fout gaat, maar ik kan gelukkig het programma nog gebruiken We wachten het af , tot de volgende update ... bedankt dus ver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack