pierre27 Geplaatst 27 augustus 2024 Share Geplaatst 27 augustus 2024 Goede Avond, ondanks dat ik een nieuw wachtwoord heb ingesteld, wat geaccepteerd werd, ... kan ik toch niet inloggen. Authorization error krijg ik dan bij Softtrack live. Ook kom ik niet in dit software club forum, omdat in rood wordt gezegd, dat of de gebruikersnaam of wachtwoord fout is Gelukkig stond alles nog open in mijn telefoon, waarop ik het wachtwoord had veranderd, zodoende hoefde ik geen naam en wachtwoord in te vullen , anders had ik dit op geen enkele manier kunnen melden. Ik hoop dat u mij kunt helpen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 28 augustus 2024 Share Geplaatst 28 augustus 2024 stuur een pb hier naar softwareclub dan kunnen we uw ww opnieuw instellen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
pierre27 Geplaatst 28 augustus 2024 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2024 Alles opgelost, uit de kunst, Softtrack en dit forum zijn weer bereikbaar voor mij! Nogmaals mijn dank! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack