Ga naar inhoud

Recuva Altijd de laatste versie

Aanbevolen Berichten

Installtie lukt niet - geeft foutmelding "Kan het bestand C:\temp\Softtrack\setup.exe niet vinden enz"

(met excuses. ik weet niet hoe ik met een url-link een schermafdruk kan toevoegen 😟 }

Install gestart als admin en virusscanner uitgeschakeld

PogingenL

•  Installatiebestand in de map c:\temp geplaatst - zonder succes
  •  Installatiebestand in de map c:\temp\Softtrack  geplaatst - zonder succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met uitgeschakelde beveiliging en uitgeschakelde firewall (ESET) blijft mijn probleem bestaan.

Een online exersitie van Speedup the Master gaf eenzelfde probleem te zien die hij niet kon oplossen en mij adviseerde met u contact op te nemen.

Zijn vermoeden was een te streng ingestelde ESET beveiliging ???

Mijn probleem is niet beperkt tot deze Recuva maar meer van "Altijd de laatste versie"

Verwonderlijk dat UA van dergelijke scripts gepost door team STG (op Spotnet) geen probleem vertoond.

aangepast door eFFeFF
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een test om zelf de setup te downloaden faalt omdat ik geen toegang krijg tot de website van ccleaner.com. Vermoedelijk geblokkeert door de host.

Het vermoden kan ik nu wegnemen. Na het disablen van de hostst werkt de install van recuva wel.

aangepast door eFFeFF
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, eFFeFF zei:

Met uitgeschakelde beveiliging en uitgeschakelde firewall (ESET) blijft mijn probleem bestaan.

Een online exersitie van Speedup the Master gaf eenzelfde probleem te zien die hij niet kon oplossen en mij adviseerde met u contact op te nemen.

Zijn vermoeden was een te streng ingestelde ESET beveiliging ???

Mijn probleem is niet beperkt tot deze Recuva maar meer van "Altijd de laatste versie"

Verwonderlijk dat UA van dergelijke scripts gepost door team STG (op Spotnet) geen probleem vertoond.

Toch blijft het vreemd da jij de enigste bent die daar last van heeft. De andere 35 members hebben daar geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem ligt m.i. dat toegang tot Ccleaner.com met onderliggende apps geblokkeerd wordt door UA om de cr@ck blijvend te laten werken.

In mijn hosts staan o.a. de volgende regels die ik link met Ccleaner.com

0.0.0.0 www.ccleaner.com
127.0.0.1 ccleaner.piriform.com
127.0.0.1 defraggler.piriform.com
127.0.0.1 license.piriform.com
127.0.0.1 license-api.ccleaner.com
127.0.0.1 peccy.piriform.com
127.0.0.1 recuva.piriform.com
127.0.0.1 speccy.piriform.com
127.0.0.1 www.ccleaner.piriform.com
127.0.0.1 www.defraggler.piriform.com
127.0.0.1 www.license.piriform.com
127.0.0.1 www.recuva.piriform.com
127.0.0.1 www.speccy.piriform.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onverklaarbaar voor mij.

Nadat ik de host gedéactiveerd had kon ik CCleaner.com wel benaderen. Na die weer actief te hebben blijft CCleaner.com te benaderen. Rarara... hier heb ik geen verklaring voor wat de blokkade heeft opgelost. 

De Recuva app heb ik nu kunnen installeren.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...