LVWING Geplaatst 5 november 2024 Share Geplaatst 5 november 2024 https://softtrack.live/software-ua/24701-topaz-photo-ai-332-x64.html Bij installatie krijg ik steeds een scherm/melding dat, of ik voor een licentie code in, of ik kan het gebruiken als trail. Reeds geprobeerd (Revo) om het programma te verwijderen en oudere versie te installeren (real time defender off/VPN uit), maar steeds krijg ik deze boodschap. Wat kan ik hier aan doen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 5 november 2024 Share Geplaatst 5 november 2024 Een PM aan de poster sturen: @Blackbunny Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 5 november 2024 Share Geplaatst 5 november 2024 Dan word de activatie tegen gehouden door je virus/malware scanner. Getest op meerdere computers 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LVWING Geplaatst 6 november 2024 Auteur Share Geplaatst 6 november 2024 Ik zet altijd de windows defender realtime uit, is er nog iets anders wat ik op inactief moet zetten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 7 november 2024 Share Geplaatst 7 november 2024 Heb je naast je virus scanner nog een andere scanner draaien op je computer. Want er is iets op je computer waar door de activatie word tegen gehouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 7 november 2024 Share Geplaatst 7 november 2024 Je moet echt alle opties van Defender uitzetten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LVWING Geplaatst 8 november 2024 Auteur Share Geplaatst 8 november 2024 Heb nu alles uitgezet... en het werkt! Bedankt voor de support. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack