Ga naar inhoud

MediaHuman YouTube To MP3 Converter 3.9.9.96 (0711) Multilingual

Aanbevolen Berichten

Heren vraagje ,  toevallig meer mensen last van , als ik de versies van Speedup gebruikt bij dit programma .
Dan krijg ik het Softtrack scherm 2 sec in beeld en verdwijnt dan, Waarbij je normaal het proces ziet , van installeren en opruimen ed . en installeert dus niks .  

Had dit bij vorige versies ook toevallig .  Bij die van Blackbunny zijn versie had ik dit 'vroeger 'niet  . 
Heb de AV uit gezet en via administrator proberen te installeren , wat kan dit veroorzaken evt ? 

De rest van jullie top producties , loopt die normaal feilloos doorheen. op de zelfde manier.

Gebruik dit op W11 .    

Groetjes Roberto 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, RobertoNL zei:

Heren vraagje ,  toevallig meer mensen last van , als ik de versies van Speedup gebruikt bij dit programma .
Dan krijg ik het Softtrack scherm 2 sec in beeld en verdwijnt dan, Waarbij je normaal het proces ziet , van installeren en opruimen ed . en installeert dus niks .  

Had dit bij vorige versies ook toevallig .  Bij die van Blackbunny zijn versie had ik dit 'vroeger 'niet  . 
Heb de AV uit gezet en via administrator proberen te installeren , wat kan dit veroorzaken evt ? 

De rest van jullie top producties , loopt die normaal feilloos doorheen. op de zelfde manier.

Gebruik dit op W11 .    

Groetjes Roberto 

Kan je er een filmpje van maken zodat we kunnen zien wat er aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LET OP!

Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen :
1. Link naar de post waarover het gaat
2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat

3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ?
4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig
5. Screenshot van de installatie/download folder.

Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven.

Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken.
Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/
De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen'

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Speedup the Master zei:

Kan je er een filmpje van maken zodat we kunnen zien wat er aan de hand is.

Jazeker , heb het even gefilmd .  Wat er precies of eigenlijk eerder gezegd niet gebeurd .  Eigenlijk best slim idee, filmpje spreekt boekdelen haha 

Filmpje klik hier

Normaal krijg je jullie mooie Softrack filmpje zeg maar , dat hij laat weten wat ie doet allemaal... maar zover komt het  niet .

Heb AV en malware bytes uitgeschakeld alvorens ik klik .  Normaal gesproken met jullie andere werk, fietst hij er zo doorheen 

aangepast door RobertoNL
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Speedup the Master zei:

@RobertoNL bij mij en andere posters geen probleem , het ligt bij jouw.

FILMPJE: MediaHuman YouTube to MP3 Converter filmpje

Helder , ik ga even op verder onderzoek.   Ga anders even kijken of Revo wellicht nog wat folders met data heeft laten staan. 

En deze handmatig verwijderen..... word vervolgd . Bedankt voor het kijken ernaar  man ! 

Groetjes Roberto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had alles handmatig verwijderd , maar mocht niet baten .

Sterker nog , nu starten hij uberhaupt niet op.  Gelukkig meer wegen naar rome .
Vond het zelfde programma ook op Rarbg , deze geïnstalleerd maar 

Toch bedankt heren.  Gelukkig werkt 95% wel van jullie werk....  !!!  

• Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...