RobertoNL Geplaatst 15 november 2024 Share Geplaatst 15 november 2024 Heren vraagje , toevallig meer mensen last van , als ik de versies van Speedup gebruikt bij dit programma . Dan krijg ik het Softtrack scherm 2 sec in beeld en verdwijnt dan, Waarbij je normaal het proces ziet , van installeren en opruimen ed . en installeert dus niks . Had dit bij vorige versies ook toevallig . Bij die van Blackbunny zijn versie had ik dit 'vroeger 'niet . Heb de AV uit gezet en via administrator proberen te installeren , wat kan dit veroorzaken evt ? De rest van jullie top producties , loopt die normaal feilloos doorheen. op de zelfde manier. Gebruik dit op W11 . Groetjes Roberto Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 15 november 2024 Share Geplaatst 15 november 2024 4 minuten geleden, RobertoNL zei: Heren vraagje , toevallig meer mensen last van , als ik de versies van Speedup gebruikt bij dit programma . Dan krijg ik het Softtrack scherm 2 sec in beeld en verdwijnt dan, Waarbij je normaal het proces ziet , van installeren en opruimen ed . en installeert dus niks . Had dit bij vorige versies ook toevallig . Bij die van Blackbunny zijn versie had ik dit 'vroeger 'niet . Heb de AV uit gezet en via administrator proberen te installeren , wat kan dit veroorzaken evt ? De rest van jullie top producties , loopt die normaal feilloos doorheen. op de zelfde manier. Gebruik dit op W11 . Groetjes Roberto Kan je er een filmpje van maken zodat we kunnen zien wat er aan de hand is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 15 november 2024 Share Geplaatst 15 november 2024 LET OP! Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen : 1. Link naar de post waarover het gaat 2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat 3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ? 4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig 5. Screenshot van de installatie/download folder. Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven. Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken. Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/ De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen' Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobertoNL Geplaatst 15 november 2024 Auteur Share Geplaatst 15 november 2024 (aangepast) 2 uur geleden, Speedup the Master zei: Kan je er een filmpje van maken zodat we kunnen zien wat er aan de hand is. Jazeker , heb het even gefilmd . Wat er precies of eigenlijk eerder gezegd niet gebeurd . Eigenlijk best slim idee, filmpje spreekt boekdelen haha Filmpje klik hier Normaal krijg je jullie mooie Softrack filmpje zeg maar , dat hij laat weten wat ie doet allemaal... maar zover komt het niet . Heb AV en malware bytes uitgeschakeld alvorens ik klik . Normaal gesproken met jullie andere werk, fietst hij er zo doorheen 15 november 2024 aangepast door RobertoNL 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 15 november 2024 Share Geplaatst 15 november 2024 Ga het morgen testen en het je laten zien ook met een filmpje @RobertoNL Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 16 november 2024 Share Geplaatst 16 november 2024 @RobertoNL bij mij en andere posters geen probleem , het ligt bij jouw. FILMPJE: MediaHuman YouTube to MP3 Converter filmpje 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobertoNL Geplaatst 16 november 2024 Auteur Share Geplaatst 16 november 2024 5 uur geleden, Speedup the Master zei: @RobertoNL bij mij en andere posters geen probleem , het ligt bij jouw. FILMPJE: MediaHuman YouTube to MP3 Converter filmpje Helder , ik ga even op verder onderzoek. Ga anders even kijken of Revo wellicht nog wat folders met data heeft laten staan. En deze handmatig verwijderen..... word vervolgd . Bedankt voor het kijken ernaar man ! Groetjes Roberto Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobertoNL Geplaatst 16 november 2024 Auteur Share Geplaatst 16 november 2024 Had alles handmatig verwijderd , maar mocht niet baten . Sterker nog , nu starten hij uberhaupt niet op. Gelukkig meer wegen naar rome . Vond het zelfde programma ook op Rarbg , deze geïnstalleerd maar Toch bedankt heren. Gelukkig werkt 95% wel van jullie werk.... !!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack