Ronnald van Eldik Geplaatst 16 december 2024 Share Geplaatst 16 december 2024 Ik heb de unattended versies van Adobe Photoshop en Adobe Lightroom hier gedownload. Alle firewalls en virus programma's uitgeschakeld. Installeren als administrateur. Maar krijg steeds onderstaande melding. Graag jullie advies...BVD Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 17 december 2024 Share Geplaatst 17 december 2024 LET OP! Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen : 1. Link naar de post waarover het gaat : Dus link van het prograam wat je binnen hebt gehaald 2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat 3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ? 4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig 5. Screenshot van de installatie/download folder. Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven. Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken. Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/ De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen' Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 17 december 2024 Share Geplaatst 17 december 2024 Is door 39 personen opgehaald en die hadden er geen problemen mee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 17 december 2024 Share Geplaatst 17 december 2024 De deploy.db en de installatie exe moeten beiden in dezelfde folder staan en liefst niet op een netwerk drive. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ronnald van Eldik Geplaatst 17 december 2024 Auteur Share Geplaatst 17 december 2024 Hoi...dat is het geval bij mij...gewoon op de C drive en in dezelfde folder Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 17 december 2024 Share Geplaatst 17 december 2024 2 uur geleden, Ronnald van Eldik zei: Hoi...dat is het geval bij mij...gewoon op de C drive en in dezelfde folder 5. Screenshot van de installatie/download folder. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 17 december 2024 Share Geplaatst 17 december 2024 @Ronnald van Eldik hier een installatie filmpje , kijk er goed naar. Want er niets mis mee alles werkt goed . Installatie filmpje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ronnald van Eldik Geplaatst 18 december 2024 Auteur Share Geplaatst 18 december 2024 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 18 december 2024 Share Geplaatst 18 december 2024 Wie is de poster? Ik niet in iedergeval. Heb je al geprobeerd om de exe en de db files op het bureaublad te zetten en dan de setup uitvoeren? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 18 december 2024 Share Geplaatst 18 december 2024 Probeer eens deploy.db te renamen naar deploy.iso en dan handmatig te mounten met dubbelklik. Vertel hier wat het resultaat is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ronnald van Eldik Geplaatst 21 december 2024 Auteur Share Geplaatst 21 december 2024 Ja ik heb geprobeerd om die twee files op het bureaublad te zetten...zelfde error En sorry het is een post van jou (speed up etc) Ik ga proberen om hem om te zetten naar ISO...laat het weten hier Merci voor all hulp Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 21 december 2024 Share Geplaatst 21 december 2024 2 uur geleden, Ronnald van Eldik zei: Ja ik heb geprobeerd om die twee files op het bureaublad te zetten...zelfde error En sorry het is een post van jou (speed up etc) Ik ga proberen om hem om te zetten naar ISO...laat het weten hier Merci voor all hulp deploy.db hernoemen naar Deploy.iso Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack