Swingopa Geplaatst 24 december 2024 Share Geplaatst 24 december 2024 Ik weet niet of ik het hier kan vragen maar ik loop al een tijd met de vraag rond hoe kan ik TV programma's opnemen en dat ik ook daadwerkelijk een file heb die ik kan gebruiken om of ergens te posten of op slaan op een externe harddisk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Drifter Geplaatst 24 december 2024 Share Geplaatst 24 december 2024 Hallo @Swingopa, als je tv programma's via de computer kunt kijken, is er ook een mogelijkheid om dat te downloaden naar een bestand. 1 van de meest geschikte programma's daarvoor ie EaseUS RecExperts. Dat programma zal ook vast beschikbaar zijn als download op Softtrack, of als verzoekje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Swingopa Geplaatst 24 december 2024 Auteur Share Geplaatst 24 december 2024 (aangepast) Hé Drifter, dat is een screenrecorder toch? Ik gebruik een ander screenrecorder maar ik vraag mij af hoe een ander dat doet? Ook op deze manier of zijn er andere mogelijkheden? Maar bedankt voor je meedenken. 24 december 2024 aangepast door Swingopa 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 28 december 2024 Share Geplaatst 28 december 2024 Het direct downloaden van TV programma's kan alleen met de app van de TV aanbieder, en dan nog alleen als die de mogelijkheid biedt. Ook met app's als NLZiet kan het helaas niet. Dat heeft alles met DRM te maken (Digital Rights Management). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack