flupke01 Geplaatst 28 december 2024 Share Geplaatst 28 december 2024 Hoi, ik probeer EaseUS Data Recovery Wizard Technician te installeren, maar er gebeurt niets, behalve heel even zwart Softrack venstertje. Windows defender + firewall uitgeschakeld en ook als admin geprobeerd. Werkt hier zowel niet bij de multilingual als NL versie. Andere Softrack installaties gaan (zoals meestal) probleemloos. Met DiskGenius Professional 5.6.1.1580 lukt installatie wel prima, lijkt ook geactiveerd, maar blijkt uiteindelijk dan toch weer niet geactiveerd te zijn. Is er iets mis met de installers? Is er nog iets wat ik zelf beter/anders kan doen om ze toch aan de praat te krijgen? Hoop dat ik wat hulp kan krijgen, moet dringend data zien te redden (duh!) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 28 december 2024 Share Geplaatst 28 december 2024 LET OP! Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen : 1. Link naar de post waarover het gaat (EaseUS Data Recovery Wizard Technician & DiskGenius Professional 5.6.1.1580) 2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat 3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ? 4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig 5. Screenshot van de installatie/download folder. Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven. Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken. Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/ De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen' Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack