Corleone Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari De eerste topic staat op afgerond dus heb ik een nieuwe geopend voor alle zekerheid. Aan de hand van de film blijkt dat ook bij mij onder Activate Licence (GS Personal) en About (GS Personal Free) precies dezelfde meldingen te zien zijn (zie bijgaande afbeeldingen Goodsync Activatie 1 en 2). Het programma lijkt dus geactiveerd. Maar zodra je het wilt gebruiken om een backup uit te voeren blokkeert het met de mededeling dat dit alleen kan met de betaalde versie en een verzoek om het programma te upgraden (zie Goodsync niet geactiveerd 3). Bij de job zelf is er nu ook een rode balk te zien met “Free version limitation…. Click sync again once Goodsync Pro has been activated” (Goodsync niet geactiveerd 3). Onder Activate Licence staat nog steeds “GS Personal” en bij About “GS Personal Free”, net zoals in de film. Jammer genoeg is bij mij Goodsync dus nog steeds niet bruikbaar. https://postimg.cc/gallery/6RYPTQy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari (aangepast) Is wel geactiveerd maar voor betaalde services niet. Aders een andere Sync programma gebruiken. Verder kan ik je niet helpen. 10 januari aangepast door Speedup the Master Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Corleone Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari OK, nu is het duidelijk. Bedankt voor de uitleg! 👍 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Staat weer een andere Sync programma net op de site Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Corleone Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari Goed alternatief voor Goodsync, dankjewel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Mooi dat we het ook zo konden oplossen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack