Neoo Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Goedendag, Ik heb de post Topaz Video AI 6.0.2 x64 link: https://tinyurl.com/42um7rsr gedownload en meerdere malen geïnstalleerd (als administrator en zonder een enkele virusscanner). Toch blijft elke video die ik bewerk/upscale verschijnen met daarin het watermerk van Topaz en dus niet bruikbaar. Ik heb de software enkele malen weer grondig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (als administrator en zonder een enkele virusscanner). Graag hoor ik wat ik fout doe of wat er fout gaat. Een printscreen van de installatiefolder is enigszins lastig het betreft namelijk 111 files. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Helaas, het medicijn werkt dus niet goed. Ik zal hem verwijderen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Neoo Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari Merci voor de reactie, ik download een eerdere versie in dat geval. KEEP UP THE GOOD WORK!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack