Spikie Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Er is een probleem met deze verzameling. je krijgt na installeren en opstarten van een programma Adobe genuine software popup te zien, je kan hem niet uitschakelen of verwijderen, deze popup geeft je enkele dagen de tijd om over te stappen naar en legitiieme versie anders stopt hij er mee. Ik heb hem geinstaleed met de virusscanner uit (MacAfee) ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, al gezocht op internet maar daar hebben zij ook geen oplossing voor. zou graag dit willen blijven gebruiken en dan voornamelijk Photoshop en Lightroom. Iemand nog een idee om het probleem te verhelpen? Koppeling infoblad Adobe Creative Cloud Collection 2025 v30.12.2024 x64 » Softtrack koppeling download https://softtrack.live/index.php?do=download&id=16602 groet, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Beste @Spikie Bij problemen met Adobe de meegeleverde Adobe Block Popup Hosts 6.0.exe gebruiken. Dat zou het probleem moeten oplossen. Speedup The Master Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Spikie Geplaatst 8 februari Auteur Share Geplaatst 8 februari je ga ik proberen, blijft de kaart module werken in Lightroom ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 11 minuten geleden, Spikie zei: je ga ik proberen, blijft de kaart module werken in Lightroom ? Mocht je nog problemen hebben dan contact op nemen met de poster van het pakket! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack