Mooi werk Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Hallo, Als de laatste versie van Adobe acorobat wil installeren (24.5.20414) krijg ik de bijbehorende pop te zien en de installatie wordt dan afgebroken. AV uitgeschakeld en als Admin installatie gestart. Melding popup: Missing string terminator en parser error. Alvast bedankt voor uw reactie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
The Postman Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Geen idee waardoor dit komt. Zelfde ding is al een 10 tal keer door anderen gedownload en bij hun gaat het wel goed. Heb hem zojuist op mijn eigen PC geïnstalleerd (had er nog geen Acrobat op staan) en het gaat hier goed. Installeert zonder probleem en opent goed. Groet The Postman Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mooi werk Geplaatst 19 februari Auteur Share Geplaatst 19 februari 2 uur geleden, The Postman zei: Geen idee waardoor dit komt. Zelfde ding is al een 10 tal keer door anderen gedownload en bij hun gaat het wel goed. Heb hem zojuist op mijn eigen PC geïnstalleerd (had er nog geen Acrobat op staan) en het gaat hier goed. Installeert zonder probleem en opent goed. Groet The Postman Hoe kan ik een bijlage naar je sturen met de foutmelding die ik steeds ontvang? Misschien dat je daat wat aan hebt. Hoe ik een url moet sturen weet ik niet vandaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
The Postman Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Zou het kunnen dat de vorige installatie niet goed verwijdert is ? Probeer Acrobat is te de-installeren met REVO en vink dan ook aan verborgen bestanden opzoeken e.d. Ik heb Acrobat bij ons gepost en op nog een site en bij beide is hij al diverse keren gedownload. Daar geen klachten over gekregen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack