jacoba Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari ben dol op de nikcollektie ,maar ik krijg hem niet geaktiveerd wat heb ik gedaan alle vorige nik collekties verwijderd met revo pc opnieuw gestart mijn eset virusscan uitgezet de rars uitgepakt en geinstalleerd als admin pc opnieuw gestart photoshop geopend plaatje erin en naar de nik collektie krijg daar proefperiode verlopen sluiten of kopen heeft iemand enig idee waar of wat ik niet goed doe 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Hulp vragen of problemen met software post Lukt de installatie niet? Of een vraag over de werking van de software. LET OP! Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen : 1. Link naar de post waarover het gaat 2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat 3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ? 4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig 5. Screenshot van de installatie/download folder. Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven. Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken. Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/ De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen' Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Het progje is op meerdere computers getest en werkt perfect Ik vermoed dat je naast Eset nog iets anders hebt draaien op je computer die er voor zorgt dat de activatie niet werkt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jacoba Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari ik ga op zoek ernaar misschien is er ergens iets blijven hangen waar ik nog geen weet van heb. dank voor het antwoord Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jacoba Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari heb nik 6 weer geinstalleerd dus ik ben wel weer uit de brand . heb diep gezocht in mijn pc tje maar kan niets vinden wat nog meer draait waardoor ik nik 7 er niet op krijg. in ieder geval bedankt voor je antwoord Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Heb je naast eset nog andere progjes draaien Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jacoba Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari nee geen defender geen glary of dat soort bende in eset de map d0x uitgesloten van scan en 6 install feilloos maar 7 vraagt om serial in zijn standalone en in photoshop had ook alles uit appdata verwijderd zodat ik geen resten had ,maar helaas ik doe ff filmpje misschien dat dat helpt:) https://leo2.nl/voorsofttrack_filmpje_7.mp4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Ik heb je een pm gestuurd op Softtrack Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jacoba Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart dank je hartelijk voor de hulp hij draait nu als een tierelier Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Goed om te horen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rene 66 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Helaas werkt bij mij ook het medicijn niet, ben weer teruggagaan naar 7.0.3 x64, die werkt wel gewoon na installatie.... heb jij nog een tip? groeten, René Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LVWING Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 28-2-2025 om 10:31, Blackbunny zei: Ik heb je een pm gestuurd op Softtrack Zou je mij ook die PM kunnen sturen.... ik krijg een trial bericht waarin staat dat ik ontzettend veel dagen de software kan gebruiken. Is dit normaal? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 15 uur geleden, Rene 66 zei: Helaas werkt bij mij ook het medicijn niet, ben weer teruggagaan naar 7.0.3 x64, die werkt wel gewoon na installatie.... heb jij nog een tip? groeten, René Als versie 7.0.3 werkt dan zou deze vergie ook moeten werken. Iets op je computer houd de activatie tegen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Ik heb hem opnieuw gemaakt je kan hem hier vinden https://tinyurl.com/2dgbxt3k Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rene 66 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart THANKSSSSS !!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack