kraampie64 Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Goedendag Ik ben op zoek naar Topaz video AI voor de Mac ? Iemand enig idee ? groet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Buddy Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart kraampie64 : Ik zal eens kijken wat ik kan doen, even geduld. Gr Buddy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Buddy Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Veel plezier ermee..... Topaz Video AI 6.0.4 macOS (Verzoekje) » Softtrack Gr Buddy 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kraampie64 Geplaatst 13 maart Auteur Share Geplaatst 13 maart Helemaal top Maar probleem met installeren Het bestand '3. Launch Patch.command' kan niet worden uitgevoerd, omdat je onvoldoende toegangsbevoegdheden hebt. groet kraampie64 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Buddy Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zo te lezen ligt het probleem bij jouw ? Heb zelf geen Mac dus ik kan hem niet testen maar post alleen. Gr Buddy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kraampie64 Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart In ieder geval bedankt Ik ga kijken waar t probleem is Thanks Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack