Ga naar inhoud

Boris FX Optics 2025.0

Aanbevolen Berichten

Goedemiddag,

vandaag weer even fijn al mijn software updaten. Helaas werkt https://softtrack.live/software-ua/26061-boris-fx-optics-20250.html niet bij mij.

De vorige versie Boris optics 2014.0.1.63 van Softtrack ook niet....

ik doe alles volgens jullie instructies, gebruik altijd jullie software, mijn pc is up-to-date, maar toch werkt hij niet. Hij start op, geeft het beginscherm en klapt gelijk weer weg. Ik weet niet wat ik fout doe, wellicht kunnen jullie er nog eens naar kijken en mij adviseren?

groetjes, Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks voor je snelle reactie! ik verwijder altijd met Revo Uninstall. Ik zal na verwijderen met de verkenner ook nog eens kijken of alles weg is, anders heb ik gewoon hele grote pech< het is zo'n mooi pakketje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas.... na verwijderen met Revo bleef er idd een hoop troep achter, met de verkenner alles nagelopen en met de hand verwijderd, opnieuw opgestart en een nieuwe install van Boris FX optics 2025 gedaan, vol spanning het progje opgestart... helaassssssss hij start op met het beginscherm en gelijk weer weg.... echt balen , nogmaals zo'n mooi progje om je foto's mee te verreiken.....

nog meer tips en trucs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...