Ridema Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Hallo, Als ik met Rufus een nieuwe ISO van Windows op een usb stick wil zetten loop ik tegen een probleem aan. Ik heb meerdere pogingen gedaan met verschillende, usb-sticks en verschillende Image-bestanden overal ontstaat hetzelfde probleem n.l.: Nadat ik op ok heb geklikt na de melding dat stick geformatteerd moet worden begint het proces, na enkele seconden "klapt Rufus van het scherm" waarna deze na een 10-tal seconden ook weer terugkeert. Het lijkt dan alsof alles alsnog goed gaat (aan het einde ook melding dat het proces is voltooid). Als ik vervolgens mijn laptop vanaf usb opstart kan ik de schone Windows installatie ook compleet voltooien echter.........., het nieuwe systeem is ONTZETTEND traag met alles wat ik wil opstarten. Ik heb al vaker op deze manier een nieuwe Windows geinstalleerd en nooit eerder dit probleem gehad. Iemand enig idee.......?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ik vermoed dat je usb stick niet meer 100% is. Probeer eens een andere. AI geeft deze adviezen (engels): duck.ai_2025-04-14_22-06-57.txt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ridema Geplaatst 16 april Auteur Share Geplaatst 16 april Bedankt voor reactie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack