Mr.Superfly Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Hallootje allemaal, Sinds 2 maanden zit ik thuis met een nekhernia veroorzaakt door mijn constante zithouding als systeem beheerder. Nu heb ik een programma gezien online wat er echt goed uit ziet en kan helpen rsi en dergelijke tegen te gaan. Kent iemand dit of heeft iemand hier een standalone versie van? Updates zijn niet van belang, als het maar draait. Hier is de website: https://www.wellnomics.nl/ Alvast bedankt voor de reactie, met vriendelijke groet, Marco Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Buddy Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Hallo Marco, helaas is het niet te vinden. Gr Buddy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.Superfly Geplaatst 28 april Auteur Share Geplaatst 28 april oh, dat is jammer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.Superfly Geplaatst 28 april Auteur Share Geplaatst 28 april Is deze versie niet standalone te maken? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Zoals @Buddy al zei er is niets te vinden. Dus ook geen standalone versie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Over het algemeen is zijn er voor Nederlandse software geen medicijnen te verkrijgen. De krakers zijn meer geïnteresseerd internationale wijd verspreide software. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack