Fcore Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei https://softtrack.live/software-ua/27576-easeus-partition-master-1960-build-20250429-multilingual-full-pack-winpe.html Krijg deze niet geïnstalleerd. Heb Eset uitgeschakeld (ook bij het binnenhalen) Window met welke versie je wilt installeren krijg ik te zien. Ik maak een keuze. Daarna open hij een een extra schijf. Daarna komt heel kort het 'normale softtrack window kortstondig in beeld. Daarna is alles weg maar niks geïnstalleerd. Dit ook zelfde ervaren met eerdere versies van EaseUS Partition Master Wat doe ik fout? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Heb je de vorige versie ook volledig verwijderd? Er blijven namelijk nog een Dir staan en in programdata ook. Die verwijderen en pc opnieuw opstarten. Ook Windows firewall uitzetten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fcore Geplaatst 20 mei Auteur Share Geplaatst 20 mei Hoi Speedup The master, Dank voor je reactie. Ik heb de windows firewall uitgezet alsook ESET. Heb een clean windows installatie gedaan maar nog steeds zelfde euvel. Mogelijk blokkeert het door windows defender die 'aan' sprint als ESET uit wordt gezet? Heb anders nooit problemen met installeren van andere applicaties van jullie site. Groeten Fcore Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 13 uur geleden, Fcore zei: Hoi Speedup The master, Dank voor je reactie. Ik heb de windows firewall uitgezet alsook ESET. Heb een clean windows installatie gedaan maar nog steeds zelfde euvel. Mogelijk blokkeert het door windows defender die 'aan' sprint als ESET uit wordt gezet? Heb anders nooit problemen met installeren van andere applicaties van jullie site. Groeten Fcore Welke files heb je bij deze download binnen gehaald en die er nog zijn? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fcore Geplaatst 21 mei Auteur Share Geplaatst 21 mei Deploy.db EaseUS Partition Master 19.6.0 Build 20250429 Multilingual Full Pack.exe EaseUS_Partition_Master_19.6.0_Build_20250429_WinPE.iso Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Deploy.db en de EaseUS Partition Master 19.6.0 Build 20250429 Multilingual Full Pack.exe op het bureaublad zetten. Virusscanner uitschakelen Windows firewall uitschakelen . Daarna de exe dubbelklikken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fcore Geplaatst 22 mei Auteur Share Geplaatst 22 mei oke het is niet gelukt. jammer. Je mag dit topic afsluiten.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack