superted Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Hallo, Gebruik al jaeren teamviewer. Maar sins dat je een accaount moet aan maken bij teamviewer loop ik tegen problemen aan zoals dat er een tijd limiet er aan zit. Als ik dan iemand aan het helpen ben op afstand wordt de verbinding verbroken. Denk dat we met teamviewer daar nietmeer onder uitkomen. zo ja dan hoor ik het graag, of is er een andere manier om het te insall. Dan een andere vraag is er een goed en gratis/ of bewerkt alternatief voor Teamwiever. ALvast bedankt voor het meedenken zodat ik ook weer andere op afstand kan helpen. Superted Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Gebruik Rustdesk. Die is gratis en opensource. Werkt als een trein, zo niet beter dan teamviewer, 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
superted Geplaatst 9 juni Auteur Share Geplaatst 9 juni Hoi Skythian, Bedankt voor de tip. gaan we daar eens naar op zoek. Groeten Superted 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack