BK68 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Hoi, Ik krijg de melding dat ik photoshop zonder licentie gebruik en dat deze wordt uitgeschakeld. Gaat om download: Adobe Photoshop 2025 (v26.5) Multilingual Ik heb de Block Popup Host 6.0 opnieuw geinstaleerd Ik heb de Host in taakplanner ingesteld op bij opstarten Handmatig opstarten van Host werkt ook niet. Photoshop blijft uitgeschakeld worden na een paar minuten Ik wilde screenshots van de foutmelding en mn taakplannerinstelling toevoegen maar dat kan niet, want heb ze niet op een URL staan. Dank weer voor de hulp ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Verwijder het eens met Revo uninstall, die verwijderd alles. Daarna opnieuw installeren , Virusscanner uit en eventueel ook de Firewall uitschakelen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BK68 Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni Ja dat werkt indd wel, alleen de vraag is voor hoe lang dat blijft werken.iig nu doet het het Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack