eFFeFF Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Wordt bij mij niet geactiveerd ondanks alle voorzorgsmaatregelen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Dan is er toch iets je computer wat de activatie tegenhoud. Ik heb hem nu op je pc`s getest en het werkt perfect Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eFFeFF Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Ok , al weet ik niet wat dat kan zijn. ESET is uitgeschakeld en gerund als adm. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eFFeFF Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Na een volledige uninstall van de geinstalleerde versie met Revo alsrigoreuze aanpak lukt het wel. Blijkbaar staan er bestanden of instellingen die door een install van een nieuwe versie niet overschreven worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eFFeFF Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Te vroeg gejuigd. Na inschakelen van ESET os de activatie weer verdwenen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eFFeFF Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Het is een versie met loader die met de loader gestart moet worden en niet met de prog exe. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Er zit geen loader bij deze ua dan zal je de install map even tussen de uitsluitingen van eset zetten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eFFeFF Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Ik geef het op en blijf bij mijn huidige versie die goed blijft werken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack