Mr.Superfly Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Hallo, Vorig jaar op 27 juni heb ik me aangemeld voor VIP onbeperkt voor altijd, nu zie ik dat ik mijn VIP membership per ongeluk is geannulleerd. Zou je eens kunnen kijken wat er is gebeurd? met vriendelijke groet, Super Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli @Mr.Superfly even reageren via de Softtrack.live site dan komt uw vraag bij de Admin terecht Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Olbunode Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Dit probleem heb ik ook. EUR 125,00 betaald en nu toch geen VIP status meer. Dit al eerder geconstateerd en diverse malen om opheldering gevraagd. Hierop totaal geen reactie. Ergo: Hoe gaat u dit oplossen?? Groet, Olbunode Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli als er iets met uw vip mis is, even een pm sturen aan softtrack op softtrack.live , hier een discussie er van maken lost het niet op 😉 mocht het zo zijn wordt het vandaag nog hersteld @Olbunode en @Mr.Superfly namen en gegevens delen wordt niet gewaardeerd. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Is voor bijde al opgelost, en @Mr.Superfly voor u was het al eerder opgelost. Groet Softwareclub... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mr.Superfly Geplaatst 1 augustus Auteur Share Geplaatst 1 augustus Ja, opgelost. Vriendelijk bedankt 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack