monk Geplaatst zondag om 07:58 Share Geplaatst zondag om 07:58 Hallo ik wil graag mijn spotify muziek als mp3 op mijn audiospeler zetten, daarom ben ik op zoek naar een programma wat dat kan,mischien hebt u wel een beter idee m.vr.gr. monk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst zondag om 09:19 Share Geplaatst zondag om 09:19 Ik zal eens gaan rond snuffelen voor je Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst zondag om 09:28 Share Geplaatst zondag om 09:28 AudiFab Spotify Music Converter heb ik helaas niet kunnen vinden voor je. Wat ik wel gevonden heb is Pazu Spotify Music Converter 4.9.7 Ik zelf heb geen ervaring met dit soort progjes. Ik zal hem voor je maken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst zondag om 10:04 Share Geplaatst zondag om 10:04 Je kan hem hier vinden https://tinyurl.com/yvhd24qb Succes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
monk Geplaatst maandag om 06:51 Auteur Share Geplaatst maandag om 06:51 Dank je wel, het werkt als een tierelier Hartelijke dank Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst maandag om 11:46 Share Geplaatst maandag om 11:46 Goed om te horen 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack