monk Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Hallo ik probeer Avast Premium Security v25.8.10387a (build 25.8.10387.762) Multilingual te installeren maar hij activeert niet, zegt abonnement is verlopen Ik weet niet hoe ik screenshot moet uploaden,is geen optie voor ,maar misschien is deze melding voldoende. heb natuurlijk als admin geinstalleerd Invoegen via url kan ik niet. Gr monk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september LET OP! Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen : 1. Link naar de post waarover het gaat 2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat 3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ? 4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig 5. Screenshot van de installatie/download folder. Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven. Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken. Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/ De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen' Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september @monk er komt inderdaat een melding in beeld , weg klikken. Maar als je de virusscanner en de firewall hebt uit geschakeld dan is het geen probleem . Filmpje over installatie : https://www.filemail.com/d/uezouasawvvbntg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
monk Geplaatst 3 september Auteur Share Geplaatst 3 september Probleem is vanzelf opgelost sorry voor de melding monk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Geen probleem @monk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack