ron master Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Wondershare Recoverit 14.0.0.28 Multilingual werkt niet install gedaan en ja virus uit en met adminmaar komt bovenaan nog steeds met kopen . graag een update 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Beste @ron master Ook hier kan ik kort zijn, programma werkt perfect zie bijgesloten video. Video van Wondershare Recoverit Probleem ligt bij jou en niet aan het programma. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ron master Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september heb het filmpje bekeken maar is precies hetzelfde als bij mij zoal je kunt zien staat er bovenaan nu kopen dat betekent dat hij niet goed gekraakt is dus l;igt niet aan mij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september De crack wordt niet door ons gemaakt. Als die alleen de functies vrijgeeft die nodig zijn maar niet de 'nu kopen' button verwijderd, kunnen we daar weinig aan doen. We testen wél of alle essentiele functies werken en de activatie dus zijn werk verder heeft gedaan. Dat is ook wat Speedup the Master bedoelt, maar misschien niet helemaal duidelijk heeft uitgelegd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack