Easywings01 Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Goede middag ik heb het programma "AI Video Upscaler Pro 1.2.4 Portable" gedownload. Bij de start (Admin-mode) krijg ik op mijn W11-Home PC volgende foutmelding: "FAILED TO START EMBEDDED PYTHON INTERPRETER" Ik heb nog python-3.13.9-amd64 gedownload en geïnstalleerd. Foutmelding kwam ondanks dit toch weer. Ik ken python niet en ondanks Google weet ik niet, hoe ik dit moet oplossen. Heeft iemand een idee ? mfg PS: ik wil mij niet op postimages aanmelden of iets uploaden. Als een jpg nodig is, kan ik deze nog altijd via een pm toesturen. Bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Buddy Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Wat jammer dat hij bij jouw niet werkt. Wat het probleem is weet ik ook niet een twee, maar heb hem getest bij mij (win11 Pro ) en werkt gewoon alleen duurt het even voor dat hij opstart. Ik kom hier nog op terug....... Gr Buddy 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Easywings01 Geplaatst 17 oktober Auteur Share Geplaatst 17 oktober 29 minuten geleden, Buddy zei: Wat jammer dat hij bij jouw niet werkt. Wat het probleem is weet ik ook niet een twee, maar heb hem getest bij mij (win11 Pro ) en werkt gewoon alleen duurt het even voor dat hij opstart. Ik kom hier nog op terug....... Gr Buddy Bedankt voor de tusseninfo. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack