betsie71 Geplaatst 11 december 2025 Share Geplaatst 11 december 2025 Hallo. Ik heb sinds 5 Oktober 2023 Vip status onbeperkt gekocht. Maar ik kan niet downloaden moet me eigen aanmelden maar ik ben aangemeld. Ook zie ik bij mijn gebruiker account geen vip meer staan. Alvast bedankt voor u antwoord. Gegroet Betsie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 11 december 2025 Share Geplaatst 11 december 2025 Contact opnemen met de Admin via de Softtrack.live site Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
betsie71 Geplaatst 11 december 2025 Auteur Share Geplaatst 11 december 2025 Dat heb ik dinsdag gedaan maar ik krijg geen reactie. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 11 december 2025 Share Geplaatst 11 december 2025 Ik kan verder er niets aan doen. onbeperkt VIP lidmaatschap is er niet meer. Nogmaals een pm sturen naar de Admin op de site en of @Skythian vragen om hulp Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
betsie71 Geplaatst 11 december 2025 Auteur Share Geplaatst 11 december 2025 dank je wel voor uw antwoord. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack